Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic |
Author: |
Holková, Lenka
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37825
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
42586
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account