Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

Show full item record

No preview available
Title: Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
Author: Holková, Lenka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37825
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 42586


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
holková_2016_dp.pdf 2.640Mb PDF View/Open None
holková_2016_op.docx 24.32Kb Unknown View/Open None
holková_2016_vp.docx 25.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account