Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Holková, Lenka
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37825
dc.description.abstract Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject e-mail cs
dc.subject omnichannel cs
dc.subject CRM cs
dc.subject prodejní kanál cs
dc.subject call centrum cs
dc.subject lead cs
dc.subject online marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-mail en
dc.subject omnichannel en
dc.subject CRM en
dc.subject sales channel en
dc.subject call center en
dc.subject lead en
dc.title Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
dc.title.alternative Design of Integrated Sales Channel Using Omnichannel in Order to Increase Services Marketability in T-Mobile Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to design an integrated sales channel using omnichannel in order to increase services marketability in T-Mobile Czech Republic. The theoretical chapter deals with online marketing and e-commerce and then ruminates over e-mail marketing and e-mail construction. In the end omnichannel is introduced and possibilities of its usage are outlined. Activities of Czechs on the Internet, introduction of T-Mobile Czech Republic and online sales process analysis are included in the practical chapter. Lastly, the project expands on practical chapter's findings and leads to services marketability increase, simplifying the sales process to less online educated customers and exploiting the omnichannel potential.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42586
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
holková_2016_dp.pdf 2.640Mb PDF View/Open None
holková_2016_op.docx 24.32Kb Unknown View/Open None
holková_2016_vp.docx 25.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account