Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Holková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37825
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-mail
|
cs |
dc.subject |
omnichannel
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
prodejní kanál
|
cs |
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
lead
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-mail
|
en |
dc.subject |
omnichannel
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
sales channel
|
en |
dc.subject |
call center
|
en |
dc.subject |
lead
|
en |
dc.title |
Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic |
|
dc.title.alternative |
Design of Integrated Sales Channel Using Omnichannel in Order to Increase Services Marketability in T-Mobile Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design an integrated sales channel using omnichannel in order to increase services marketability in T-Mobile Czech Republic. The theoretical chapter deals with online marketing and e-commerce and then ruminates over e-mail marketing and e-mail construction. In the end omnichannel is introduced and possibilities of its usage are outlined. Activities of Czechs on the Internet, introduction of T-Mobile Czech Republic and online sales process analysis are included in the practical chapter. Lastly, the project expands on practical chapter's findings and leads to services marketability increase, simplifying the sales process to less online educated customers and exploiting the omnichannel potential. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42586
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account