Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Lipková, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38142
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb kadeřnictví Styl s úmyslem zvýšit loajalitu a spokojenost stávajících zákazníků, získat nové zákazníky a zvýšit konkurenceschopnosti kadeřnictví v místě podnikání. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb s hlavním zaměřením na analýzu marketingového mixu a vztahový marketing. V praktické části je nejprve představeno kadeřnictví Styl, provedena situační analýza, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetření a shrnující SWOT analýza. Na základě poznatků z analytické části je navržen projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kadeřnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s five forces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
hairdresser
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl |
|
dc.title.alternative |
Project of Expanding Services and Improved Competitiveness of Hairdresser Style |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this diploma thesis is project of expanding services and improved competitiveness of hairdresser Style with the intention of increasing the loyalty and satisfaction of current customers, obtain new customers and increase competitiveness. The first part contains theoretical knowledge about marketing of services with a primary focus on the analysis of the marketing mix and relationship marketing. In the partical part is first of all introduced the hairdresser Styl, followed by a PEST analysi, Porter´s five forces analysis, marketing mix analysis, questionnaire survey and summary SWOT analysis. Based on knowledge of the analytical part is created the project of expanding services and improved competitiveness. This project is analyzed by cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43059
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account