Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Lipková, Lada
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38142
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb kadeřnictví Styl s úmyslem zvýšit loajalitu a spokojenost stávajících zákazníků, získat nové zákazníky a zvýšit konkurenceschopnosti kadeřnictví v místě podnikání. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb s hlavním zaměřením na analýzu marketingového mixu a vztahový marketing. V praktické části je nejprve představeno kadeřnictví Styl, provedena situační analýza, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetření a shrnující SWOT analýza. Na základě poznatků z analytické části je navržen projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject kadeřnictví cs
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s five forces analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject hairdresser en
dc.title Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl
dc.title.alternative Project of Expanding Services and Improved Competitiveness of Hairdresser Style
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tučková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma thesis is project of expanding services and improved competitiveness of hairdresser Style with the intention of increasing the loyalty and satisfaction of current customers, obtain new customers and increase competitiveness. The first part contains theoretical knowledge about marketing of services with a primary focus on the analysis of the marketing mix and relationship marketing. In the partical part is first of all introduced the hairdresser Styl, followed by a PEST analysi, Porter´s five forces analysis, marketing mix analysis, questionnaire survey and summary SWOT analysis. Based on knowledge of the analytical part is created the project of expanding services and improved competitiveness. This project is analyzed by cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43059
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
lipková_2016_dp.pdf 2.225Mb PDF View/Open None
lipková_2016_op.docx 29.95Kb Unknown View/Open None
lipková_2016_vp.docx 29.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account