Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji |
Author: |
Zdráhala, Martin
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem postojů spotřebitelů ke značkovým potravinám. V teoretické části je zpracována problematika značek rodinné, individuální, značkové, privátní, generické a licencované a nákupní chování spotřebitele a faktory ovlivňující nákupní chování. Cílem praktické části je zpracování návrhu na doporučení maloobchodům při prezentaci značkových potravin. Zdrojem informací pro doporučení maloobchodům a hypotézy vytvořené pro analýzu je dotazníkové šetření, které zjišťuje chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin a kritéria, které se na této problematice podílejí, a také všeobecné postoje při nakupování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38369
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
43488
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account