Marketing v oblasti internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing v oblasti internetu |
Author: |
Mikulčíková, Martina
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38464
|
Date:
|
2016-02-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Grade for thesis and defense:
|
C
43663
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account