dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kovandová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38598
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost. |
|
dc.format |
135 s. (212 934 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
prodejní personál
|
cs |
dc.subject |
doprovodné služby zákazníkům
|
cs |
dc.subject |
in-store marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
sales staff
|
en |
dc.subject |
supporting customer services
|
en |
dc.subject |
instore marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improving Services and Marketing Communication of a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this diploma thesis presents the systematical overview of findings from the area of marketing, marketing communication, supporting customer services, changes of preferences and consumer behavior of customers in comparison with the past. After the execution of the situational analyses of the company enviroment its marketing communication and custommer services,the findigs of the theoretical part are applied to the project, with the goal of which is the increase of marketing efficiency and supporting services of the particular company and thereby the improvement of its market position. Due to the fact, there is no project that can be completed without financial resources and there are some certain risks and duration connected to, the project is subsequently subjected to some analyses focused on being able to assess its feasibility. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39143
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|