Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Kovandová, Jitka
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:16Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38598
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost.
dc.format 135 s. (212 934 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject prodejní personál cs
dc.subject doprovodné služby zákazníkům cs
dc.subject in-store marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject customer en
dc.subject sales staff en
dc.subject supporting customer services en
dc.subject instore marketing en
dc.title Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy
dc.title.alternative The Project of Improving Services and Marketing Communication of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this diploma thesis presents the systematical overview of findings from the area of marketing, marketing communication, supporting customer services, changes of preferences and consumer behavior of customers in comparison with the past. After the execution of the situational analyses of the company enviroment its marketing communication and custommer services,the findigs of the theoretical part are applied to the project, with the goal of which is the increase of marketing efficiency and supporting services of the particular company and thereby the improvement of its market position. Due to the fact, there is no project that can be completed without financial resources and there are some certain risks and duration connected to, the project is subsequently subjected to some analyses focused on being able to assess its feasibility.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39143
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kovandová_2016_dp.pdf 3.738Mb PDF View/Open None
kovandová_2016_op.docx 24.46Kb Unknown View/Open None
kovandová_2016_vp.docx 23.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account