Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Panák, Michal
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38665
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti působící ve strojírenském průmyslu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject průmyslový trh cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Business to Business en
dc.subject Benchmarking en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zakravač, Lumír
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing communication analysis of a selected company operating in the engineering industry. The thesis set the objective of processing a literature search dealing with marketing communications and the subsequent formation of theoretical bases to elaborate the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and to evaluate the results. Both qualitative and quantitative research was used in this part of the work. There are also recommendations aimed at improving the current state of the marketing communication in the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39633
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
panák_2016_dp.pdf 2.125Mb PDF View/Open None
panák_2016_op.pdf 805.3Kb PDF View/Open None
panák_2016_vp.docx 27.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account