Analýza spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Hoferková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38855
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracování literární rešerše na dané téma a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analýza současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce je využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost pacientů
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing Services
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Healthcare Marketing
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Patients' Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Patients' Satisfaction with Services of Chosen Orthopedic Clinic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Teplá, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is elaborating of literary recherché on the given topic and subsequent creation of theoretical starting points for processing of the practical part. The goal of the practical part is the analysis of current state of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic including evaluation of results. In this part of the bachelor thesis is particularly used the quantitative research. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations how to improve the current state of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39915
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account