dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hodálik, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:59:24Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:19Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/388
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti. |
cs |
dc.format |
83 s., 23 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2333438 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016 |
|
dc.subject |
Direct marketing
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
E-media
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
kulturní dimenze
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
online oddělení
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Direct marketing
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
E-media
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
cultural dimension
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
on-line department
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategies of company Ringier ČR, a.s., focused on daily newspaper Blesk |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis presents communication strategies, which are created and applied by publishing company Ringier ČR, a.s., specifically by the most popular newspaper in the Czech Repub-lic. It presents their appraisal and recommendation concerning changes - for advertising, communication with readers, B2B or for distribution. It explains function and activities of all departments participating in marketing activities. The applied part of thesis presents comparison with competitors, reaction of other newspapers entering the market or importance of internet for the company's strategy. The project recommends interconnection of the internet and mobile phone communication and its possible application to strengthening of the market position and to gain profits as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2762
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|