Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Hodálik, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:59:24Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:19Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/388
dc.description.abstract Diplomová práce ukazuje komunikační strategie, které se vytvářejí a aplikují ve vydavatelství Ringier ČR a.s. a konkrétně v nejčtenějším deníku v ČR. Předkládá jejich zhodnocení a návrhy změn, v reklamě, komunikaci se čtenáři i obchodními partnery či v distribuci. Vysvětluje funkci a činnost oddělení, které se na marketingových aktivitách podílejí. Praktická část ukazuje také srovnání s konkurencí, reakci na vstup dalších deníků na trh, či význam internetu pro celkovou strategii firmy. Projekt navrhuje propojení internetu a mobilních komunikací a jeho možné využití k posílení postavení na trhu a také k možnosti získání příjmů z této oblasti. cs
dc.format 83 s., 23 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2333438 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject E-media cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject kulturní dimenze cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject média cs
dc.subject online oddělení cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Direct marketing en
dc.subject distribution en
dc.subject E-media en
dc.subject communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject cultural dimension en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject media en
dc.subject on-line department en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising en
dc.subject sponsorship en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační strategie společnosti Ringier ČR a.s., se zaměřením na deník Blesk cs
dc.title.alternative Communication strategies of company Ringier ČR, a.s., focused on daily newspaper Blesk en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis presents communication strategies, which are created and applied by publishing company Ringier ČR, a.s., specifically by the most popular newspaper in the Czech Repub-lic. It presents their appraisal and recommendation concerning changes - for advertising, communication with readers, B2B or for distribution. It explains function and activities of all departments participating in marketing activities. The applied part of thesis presents comparison with competitors, reaction of other newspapers entering the market or importance of internet for the company's strategy. The project recommends interconnection of the internet and mobile phone communication and its possible application to strengthening of the market position and to gain profits as well. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2762
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hodálik_2006_dp.pdfBlocked 2.225Mb PDF View/Open
hodálik_2006_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
hodálik_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account