dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Růžičková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:52Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:52Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38945
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti. Teoretická část popisuje marketing, jeho význam v současnosti, marketingový mix a marketingovou komunikaci, dále popisuje nástroje marketingové komunikace a marketingové analýzy. Praktická část je věnována představení společnosti, je zde popsán současný stav marketingové komunikace ve společnosti, SWOT analýza a PEST analýza. Na základě výsledků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení. |
|
dc.format |
91 s. (137 982 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýzy
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Comunication in Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to analyze the marketing communication in the selected company. The main objective is to identify the current situation and finding new opportunities in marketing communications of this company. The theoretical part describes marketing, importance of marketing in the present, the marketing mix and marketing communications, further describes marketing communication tools and marketing analysis. The practical part is devoted to introduce the company, to describe the current state of marketing communication within the company, SWOT analysis and PEST analysis. Based on the results of the analysis, new proposals and recommendations for improvement are compiled. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44134
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|