Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu
Author: Superata, David
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy zaměřené na bezpečnosti silničního provozu. Teoretická východiska objasňují základní pojmy sociální reklamy a následně vymezují prostředí bezpečnosti silničního provozu a sociální reklamy. Ve výzkumné části provedl autor práce kvalitativní výzkum metodou focus group. Respondenti hodnotili vybrané televizní spoty z oblasti bezpečnosti silničního provozu, stejně tak jako reklamní apely a motiv strachu, který se v nich nejčastěji vyskytuje. Nakonec navrhli nová východis-ka pro sociální reklamu v oblasti bezpečnosti silničního provozu s ohledem na české prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39128
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 44406


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
superata_2016_dp.pdf 1.693Mb PDF View/Open None
superata_2016_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
superata_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account