Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Superata, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39128
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy zaměřené na bezpečnosti silničního provozu. Teoretická východiska objasňují základní pojmy sociální reklamy a následně vymezují prostředí bezpečnosti silničního provozu a sociální reklamy. Ve výzkumné části provedl autor práce kvalitativní výzkum metodou focus group. Respondenti hodnotili vybrané televizní spoty z oblasti bezpečnosti silničního provozu, stejně tak jako reklamní apely a motiv strachu, který se v nich nejčastěji vyskytuje. Nakonec navrhli nová východis-ka pro sociální reklamu v oblasti bezpečnosti silničního provozu s ohledem na české prostředí. |
|
dc.format |
59 s. (80 893 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
motiv strachu
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
Social Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Advertising
|
en |
dc.subject |
Advertising Appeals
|
en |
dc.subject |
Fear Appeal
|
en |
dc.subject |
Road Safety
|
en |
dc.title |
Sociální reklama zaměřená na bezpečnost silničního provozu |
|
dc.title.alternative |
The Social Advertising Focused on Road Safety |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2016-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the social advertising focused on the road safety. Theoretical bases explain the basic concepts of social advertising and subsequently define the road safety. Author of the thesis organised qualitative focus group research in which respondents revealed their views on selected road safety TV advertising as well advertising appeals and motive of fear. Finally, respondents suggested a new basis for social advertising focused on the road safety in the Czech environment. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44406
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account