Marketingová komunikace firmy Labota
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace firmy Labota |
Author: |
Bogarová, Daniela
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Labota a. s. věnující se maloobchodnímu prodeji obuvi a módy v 17 prodejnách České republiky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována primárnímu výzkumu formou tzv. mystery shopping na všech prodejnách a navazujícím rozhovorům s personálem prodejen. Součástí výzkumu je i sekundární šetření čerpající z interních dat firmy a mapující její cílové skupiny. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu marketingové komunikace pro danou firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39137
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44421
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account