Marketingová komunikace firmy Labota

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Labota

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Bogarová, Daniela
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39137
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Labota a. s. věnující se maloobchodnímu prodeji obuvi a módy v 17 prodejnách České republiky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována primárnímu výzkumu formou tzv. mystery shopping na všech prodejnách a navazujícím rozhovorům s personálem prodejen. Součástí výzkumu je i sekundární šetření čerpající z interních dat firmy a mapující její cílové skupiny. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu marketingové komunikace pro danou firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 123 s. (181 344)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační plán cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject móda cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject retail en
dc.subject fashion en
dc.subject project en
dc.title Marketingová komunikace firmy Labota
dc.title.alternative The Marketing Communications of the Labota Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing communication of the company Labota a. s. that owns retail shops with shoes and fashion in 17 cities all over the Czech Republic. The theoretical part defines basic concepts concerning marketing communication and related marketing research. The practical part is dedicated to primary research in the form of mystery shopping in all company's stores followed by interviews with staff. Another part of the practical research is secondary research that is mining data from internal databases and mapping the target groups of the company. The final project part is based on the findings from previous chapters and its goal is to create complex project of marketing communication of analysed company. The project is subject to time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44421
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
bogarová_2016_dp.pdf 3.006Mb PDF View/Open None
bogarová_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
bogarová_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account