Marketingová komunikace firmy Labota
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Bogarová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:12Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39137
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Labota a. s. věnující se maloobchodnímu prodeji obuvi a módy v 17 prodejnách České republiky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována primárnímu výzkumu formou tzv. mystery shopping na všech prodejnách a navazujícím rozhovorům s personálem prodejen. Součástí výzkumu je i sekundární šetření čerpající z interních dat firmy a mapující její cílové skupiny. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu marketingové komunikace pro danou firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
123 s. (181 344) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace firmy Labota |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communications of the Labota Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing communication of the company Labota a. s. that owns retail shops with shoes and fashion in 17 cities all over the Czech Republic. The theoretical part defines basic concepts concerning marketing communication and related marketing research. The practical part is dedicated to primary research in the form of mystery shopping in all company's stores followed by interviews with staff. Another part of the practical research is secondary research that is mining data from internal databases and mapping the target groups of the company. The final project part is based on the findings from previous chapters and its goal is to create complex project of marketing communication of analysed company. The project is subject to time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44421
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account