The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events

Show full item record

No preview available
Title: The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Author: Brátová, Zuzana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: V České republice se jezdectví stává stále oblíbenějším sportem. Vznikají nové, často velmi kvalitní areály, kterým však chybí dobrá marketingová komunikace, která by přilákala nové investory a pomohla zvětšit fanouškovskou základnu. Vzhledem k obrovskému rozvoji online médií a jejich globální využitelnosti se jejich aplikace v rámci marketingových aktivit parkurových závodů přímo nabízí. Tato práce se zaměřuje právě na využití online marketingových nástrojů ke zlepšení image jezdeckých areálů a popularizaci jezdeckého sportu. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda má dobře provedená online marketingová komunikace vliv na image parkurových závodů. Pomocí analýzy vlivu online komunikace prestižního areálu v Aachen (Německo) na jeho image se snaží získané poznatky aplikovat na český trh a vytvořit tak univerzální model pro využití online marketingových nástrojů ke zvýšení image středně velkých jezdeckých areálů v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39138
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44422


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brátová_2016_dp.pdf 29.64Mb PDF View/Open None
brátová_2016_op.docx 122.2Kb Unknown View/Open None
brátová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account