The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Brátová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39138
dc.description.abstract V České republice se jezdectví stává stále oblíbenějším sportem. Vznikají nové, často velmi kvalitní areály, kterým však chybí dobrá marketingová komunikace, která by přilákala nové investory a pomohla zvětšit fanouškovskou základnu. Vzhledem k obrovskému rozvoji online médií a jejich globální využitelnosti se jejich aplikace v rámci marketingových aktivit parkurových závodů přímo nabízí. Tato práce se zaměřuje právě na využití online marketingových nástrojů ke zlepšení image jezdeckých areálů a popularizaci jezdeckého sportu. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda má dobře provedená online marketingová komunikace vliv na image parkurových závodů. Pomocí analýzy vlivu online komunikace prestižního areálu v Aachen (Německo) na jeho image se snaží získané poznatky aplikovat na český trh a vytvořit tak univerzální model pro využití online marketingových nástrojů ke zvýšení image středně velkých jezdeckých areálů v České republice.
dc.format 89 s. (117 460 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject parkurové skákání cs
dc.subject jezdecký průmysl cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject public relations cs
dc.subject jezdectví cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject online marketing communication en
dc.subject image en
dc.subject showjumping en
dc.subject sport horse industry en
dc.subject social media en
dc.subject websites en
dc.subject public relations en
dc.subject equestrianism en
dc.subject sports marketing en
dc.title The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
dc.title.alternative The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated In the Czech Republic equestrian is becoming more and more popular. New, very often high-quality showgrounds are built across the country. However, they lack good marketing communication to attract new investors and help to increase the fan base. Due to the enormous development of online media and its global applicability is their use in marketing activities of showjumping events highly practical. The thesis is focused on the usage of online marketing tools for improving the showjumping events' image and popularization of the equestrian sport. The main aim is to explore and evaluate the influence of online marketing communication on image of showjumping events by the analysis of online marketing communication and its impact on the image of the world famous horse riding facility in Germany in comparison with Czech environment and create universal online marketing communication platform applicable for the midsized showjumping facilities in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44422
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
brátová_2016_dp.pdf 29.64Mb PDF View/Open None
brátová_2016_op.docx 122.2Kb Unknown View/Open None
brátová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account