Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pfeifferová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39204
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá efektivitou digitální komunikace e-shopu Skvelematra-ce.cz. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti konkurence a digitální komunikace. V praktické části práce je provedena analýza konkurence e-shopu a jsou vymezeny jednotlivé komunikační cíle. V této části je také stručně popsána digitální komunikace e-shopu v roce 2014 a 2015, přičemž v roce 2015 jsou analyzovány a porovnávány stávající reklamní kanály z hlediska jejich efektivity. V poslední části práce je vytvořen projekt na zvýšení efektivity digitální komunika-ce e-shopu Skvelematrace.cz. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z předchozích částí. |
|
dc.format |
89 s. (111 260 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-shop
|
cs |
dc.subject |
Skvelematrace.cz
|
cs |
dc.subject |
Google AdWords
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
Google Merchant Center
|
cs |
dc.subject |
Heureka.cz
|
cs |
dc.subject |
Zboží.cz
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Sklik
|
cs |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Skvelematrace.cz
|
en |
dc.subject |
Google AdWords
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
Google Merchant Center
|
en |
dc.subject |
Heureka.cz
|
en |
dc.subject |
Zboží.cz
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Sklik
|
en |
dc.title |
Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz |
|
dc.title.alternative |
The Digital Analysis of the e-shop Skvelematrace.cz |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the efficiency of digital communication for e-shop Skvelematrace.cz. The theoretical part of the thesis deals with literature review from the fields of competition and digital communications. The practical part deals with an analysis of e-shop´s competitors and the communi-cation goals are defined here. This part also briefly describes the e-shop´s digital communi-cations in 2014 and 2015, while in 2015, the existing advertising channels are analyzed and compared according to their efficiency at the end of this part. The project is introduced in the last part of the thesis. The aim of the project is to increase the efficiency of digital communications for e-shop Skvelematrace.cz. The conclusion of the thesis summarizes the findings from previous parts. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44497
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account