Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Pfeifferová, Monika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39204
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá efektivitou digitální komunikace e-shopu Skvelematra-ce.cz. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti konkurence a digitální komunikace. V praktické části práce je provedena analýza konkurence e-shopu a jsou vymezeny jednotlivé komunikační cíle. V této části je také stručně popsána digitální komunikace e-shopu v roce 2014 a 2015, přičemž v roce 2015 jsou analyzovány a porovnávány stávající reklamní kanály z hlediska jejich efektivity. V poslední části práce je vytvořen projekt na zvýšení efektivity digitální komunika-ce e-shopu Skvelematrace.cz. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z předchozích částí.
dc.format 89 s. (111 260 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-shop cs
dc.subject Skvelematrace.cz cs
dc.subject Google AdWords cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Google Merchant Center cs
dc.subject Heureka.cz cs
dc.subject Zboží.cz cs
dc.subject SEO cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject E-shop en
dc.subject Skvelematrace.cz en
dc.subject Google AdWords en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject Google Merchant Center en
dc.subject Heureka.cz en
dc.subject Zboží.cz en
dc.subject SEO en
dc.subject Sklik en
dc.title Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz
dc.title.alternative The Digital Analysis of the e-shop Skvelematrace.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the efficiency of digital communication for e-shop Skvelematrace.cz. The theoretical part of the thesis deals with literature review from the fields of competition and digital communications. The practical part deals with an analysis of e-shop´s competitors and the communi-cation goals are defined here. This part also briefly describes the e-shop´s digital communi-cations in 2014 and 2015, while in 2015, the existing advertising channels are analyzed and compared according to their efficiency at the end of this part. The project is introduced in the last part of the thesis. The aim of the project is to increase the efficiency of digital communications for e-shop Skvelematrace.cz. The conclusion of the thesis summarizes the findings from previous parts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44497
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pfeifferová_2016_dp.pdf 2.766Mb PDF View/Open None
pfeifferová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
pfeifferová_2016_vp.docx 120.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account