Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu |
Author: |
Vavřinová, Marta
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela; Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je poukázat na efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů akce Festivalový zámek a na spokojenost návštěvníků s programem, který se zde koná v průběhu celého Zlín Film Festivalu. V teoretické části je objasněn pojem filmový festival a vztah kultury a marketingu, vytyčeny charakteristiky publika kulturních akcí a rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. V praktické části jsou pojmy konkrétně aplikovány na Festivalový zámek, popsána analýza dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou objasněny odpovědi na vytyčené výzkumné otázky. Projektová část se zabývá současným stavem projektu Festivalového zámku, jeho přípravami a probíhající komunikační kampaní k akci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39218
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
44515
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account