Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vavřinová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39218
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je poukázat na efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů akce Festivalový zámek a na spokojenost návštěvníků s programem, který se zde koná v průběhu celého Zlín Film Festivalu. V teoretické části je objasněn pojem filmový festival a vztah kultury a marketingu, vytyčeny charakteristiky publika kulturních akcí a rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. V praktické části jsou pojmy konkrétně aplikovány na Festivalový zámek, popsána analýza dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou objasněny odpovědi na vytyčené výzkumné otázky. Projektová část se zabývá současným stavem projektu Festivalového zámku, jeho přípravami a probíhající komunikační kampaní k akci. |
|
dc.format |
133 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
filmový festival
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Zlín Film Festival
|
cs |
dc.subject |
Festivalový zámek
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
Film Festival
|
en |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Audience
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Zlín Film Festival
|
en |
dc.subject |
Festival Castle
|
en |
dc.subject |
Accompanying Programme
|
en |
dc.title |
Zlínský zámek pro doprovodný či filmový program Zlín Film Festivalu |
|
dc.title.alternative |
The Castle of Zlín as used for the Accompanying or the Film programme of Zlín Film Festival |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to point out the effectiveness of individual communication channels of the event Festival Castle and the satisfaction of festival visitors with the accompanying programme taking place during Zlin Film Festival. The theoretical part defines the term film festival and the relation between culture and marketing. Moreover, it characterizes the audience of such cultural events and discusses individual features of marketing and communication mix. The practical part applies the above mentioned terms to the event of Festival Castle. It also analyses the conducted survey and its results and applies the results to the conclusions of the research. The project part deals with the current features of the project Festival Castle, with its preparations and its current communication campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44515
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account