dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Fischerová, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:18Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39473
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma Projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB a.s., je zjistit, o jaké rozšiřující služby by měly ženy zájem na porodním sále a na oddělení šestinedělí. Zvolený problém byl řešen za pomocí provedených marketingových analýz. Jako další zdroj informací k vytvoření projektu byly použity údaje získané z dotazníkového šetření, které proběhlo na oddělení šestinedělí KNTB a.s. Data byla zpracována za pomocí tabulek a grafů a bylo provedeno jejich vyhodnocení. Na základě zjištěných skutečností byl navržen projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce. |
|
dc.format |
105 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
gynekologicko-porodnické oddělení
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
gynaecological-obstetric department
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření služeb gynekologicko-porodnického oddělení KNTB, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Project Extension Services of Gynecology-obstetrics Department at KNTB, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis on the topic of Project Extension Services of Gynecology-obstetrics Department at KNTB, a.s. is to find out what kind of extension services should women in the delivery room and the department of the postpartum period. The problem was solved by the use of marketing analyses. As another source of information to the creation of the project were used the data obtained from the questionnaire survey, which took place at the department of the postpartum period KNTB a.s. Data were processed using tables and graphs and was carried out their evaluation. On the basis of the facts established was designed by a project extension services of the gynecology-obstetric department. The results of this work allow the introduction of new services downstream on the main objective of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42705
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|