Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách |
Author: |
Vychodilová, Jitka
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Tato práce pojednává o autoregulaci učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách. Za cíl si pokládá komparaci míry autoregulace učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách a ve fázích uvažování, kontroly a sebereflexe. Teoretická část práce se zabývá autoregulaci učení, jejím rozvojem, diagnostikou a autoregulací učení v období staršího školního věku. Dále popisuje klasické reformní školy- Montessoriovská škola, Daltonská škola, Waldorfská škola, Jenský plán a Freinetovská škola. Praktická část zjišťuje, zda existují rozdíly v míře autoregulace učení mezi běžnou základní a alternativní školou a rozdíly v míře autoregulace učení v jejích fázích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39678
|
Date:
|
2016-11-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
B
45016
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account