Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách

Show full item record

No preview available
Title: Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách
Author: Vychodilová, Jitka
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Tato práce pojednává o autoregulaci učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách. Za cíl si pokládá komparaci míry autoregulace učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách a ve fázích uvažování, kontroly a sebereflexe. Teoretická část práce se zabývá autoregulaci učení, jejím rozvojem, diagnostikou a autoregulací učení v období staršího školního věku. Dále popisuje klasické reformní školy- Montessoriovská škola, Daltonská škola, Waldorfská škola, Jenský plán a Freinetovská škola. Praktická část zjišťuje, zda existují rozdíly v míře autoregulace učení mezi běžnou základní a alternativní školou a rozdíly v míře autoregulace učení v jejích fázích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39678
Date: 2016-11-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 45016


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vychodilová_2017_dp.pdf 943.7Kb PDF View/Open None
vychodilová_2017_op.docx 21.39Kb Unknown View/Open None
vychodilová_2017_vp.doc 58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account