dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Vychodilová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:46Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:46Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39678
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o autoregulaci učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách. Za cíl si pokládá komparaci míry autoregulace učení u žáků staršího školního věku v běžných a alternativních školách a ve fázích uvažování, kontroly a sebereflexe. Teoretická část práce se zabývá autoregulaci učení, jejím rozvojem, diagnostikou a autoregulací učení v období staršího školního věku. Dále popisuje klasické reformní školy- Montessoriovská škola, Daltonská škola, Waldorfská škola, Jenský plán a Freinetovská škola. Praktická část zjišťuje, zda existují rozdíly v míře autoregulace učení mezi běžnou základní a alternativní školou a rozdíly v míře autoregulace učení v jejích fázích. |
|
dc.format |
75 s. (122 764 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autoregulace učení
|
cs |
dc.subject |
alternativní škola
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
uvažování
|
cs |
dc.subject |
kontrola
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
self-regulation of learning
|
en |
dc.subject |
alternative school
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
forethought
|
en |
dc.subject |
control
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.title |
Komparace úrovně autoregulace učení žáků staršího školního věku v běžných základních a alternativních školách |
|
dc.title.alternative |
A Comparison of Self-Regulation Level of Adolescents Learning in Standard Elementary and Alternative Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with self-regulation of learning in adolescents from standard elementary and alternative school. The aim is to compare the overall rate of self- regulation of learning in adolescents in standard elementary and alternative schools and phases forethought, control and self-reflection. The theoretical part deals with self-regulation of learning, its development, diagnostics and self-regulation in adolescent. It also describes the classical reform schools: Montessori school, Dalton school, Waldorf School, Jena Plan School and Freinet's school. Practical part of this aims to examine whether there are differences in overall rate of self regulation in adolescents learning in standard elementary and alternative schools and its phases. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45016
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
autoregulace učení
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
alternative schools
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
self-regulated learning
|
en |