Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí |
Author: |
Válková, Ilona
|
Advisor: |
Suchánková, Eliška
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáka ve vztahu k rodinnému prostředí. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením sebepojetí školní úspěšnosti žáka v období dospívání, příčinám školní neúspěšnosti a prostředí rodiny - sociální opory rodičů. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi sebepojetím školní úspěšnosti žáka a sociální oporou poskytovanou rodiči. Kvantitativní výzkum proběhl pomocí standardizovaných dotazníků (SPAS, CASSS-CZ) u žáků druhého stupně základní školy a nižšího stupně víceletého gymnázia. Závěr práce je zaměřený na analýzu výsledků výzkumu, jejich interpretaci a shrnutí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39863
|
Date:
|
2016-11-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
45292
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account