Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Author: Louda, Jakub
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků. Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40220
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 45762


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
louda_2017_dp.zip 2.056Mb Unknown View/Open None
louda_2017_op.docx 24.69Kb Unknown View/Open None
louda_2017_vp.docx 24.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account