Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Louda, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40220
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků. Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky.
dc.format 90s. (133 362)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Řízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject projekt implementace prvků CRM cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject implementation project of CRM en
dc.subject components en
dc.subject seg-mentation of customers en
dc.subject customer en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customers´ satisfaction research en
dc.subject competitiveness en
dc.title Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
dc.title.alternative Project of Implementation Customer Relationship Management Elements into the Company Dary kraje
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the Customer Relationship Management in a company Dary kraje to increase periodical purchase customers. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part was focused on clasification of basic terms concentring elements, principles and Customer Relationship Management implementation. The practical part payd attention to an analysis of the current state of Customer Relationship Management system and identification of main drawbacks. On the basis of this analysis a project, which deals with improving and removing deficiencies and implementation of Customer Relationship Management.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45762
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
louda_2017_dp.zip 2.056Mb Unknown View/Open None
louda_2017_op.docx 24.69Kb Unknown View/Open None
louda_2017_vp.docx 24.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account