dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Louda, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40220
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků. Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky. |
|
dc.format |
90s. (133 362) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Řízení vztahu se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
projekt implementace prvků CRM
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
implementation project of CRM
|
en |
dc.subject |
components
|
en |
dc.subject |
seg-mentation of customers
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customers´ satisfaction research
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje |
|
dc.title.alternative |
Project of Implementation Customer Relationship Management Elements into the Company Dary kraje |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the Customer Relationship Management in a company Dary kraje to increase periodical purchase customers. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part was focused on clasification of basic terms concentring elements, principles and Customer Relationship Management implementation. The practical part payd attention to an analysis of the current state of Customer Relationship Management system and identification of main drawbacks. On the basis of this analysis a project, which deals with improving and removing deficiencies and implementation of Customer Relationship Management. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45762
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|