Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Hajdová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40332
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
návštěvníci
|
cs |
dc.subject |
zoologická zahrada
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Visitors
|
en |
dc.subject |
Zoological garden
|
en |
dc.subject |
Contributory Organization
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Contributory Organization ZOO Zlín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kaštovská, Dita |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communi-cation of the contributory organization ZOO Zlín. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the contributory organization ZOO Zlín, including asessment of the results of the analysis. In this part of the thesis special qualitative and quantitative was used. The conclusion contains recom-mendations which are aimed at improving the current state of marketing communication of contributory organization ZOO Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45934
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account