Marketingový plán nově vznikajícího start-upu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán nově vznikajícího start-upu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán nově vznikajícího start-upu
Author: Konvičný, Lukáš
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem nového online start-upu se zaměřením na jeho komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a marketingový a komunikační mix. Dále stručně popisuje podnikání, start-upy a mobilní aplikace a objasňuje metodiku práce. Praktická část charakterizuje projekt a jeho cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci, objasňuje situaci sportovního marketingu v České republice a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků z těchto výzkumů, které aplikuje k vytvoření komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41320
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 47447


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
konvičný_2017_dp.pdf 2.645Mb PDF View/Open None
konvičný_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
konvičný_2017_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account