Komunikační strategie města Vizovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie města Vizovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Madzia, Jiří
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:05Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41355
dc.description.abstract Diplomová práce Komunikační strategie města Vizovice si klade za cíl analyzovat a následně navrhnout opatření pro zdokonalení komunikačních procesů místní samosprávy. V teoretické části práce jsou základy marketingových komunikací aplikovány v rámci městského marketingu. Autor práce se zabývá značkou města, jeho strategií, identitou, image a možnostmi využití metod marketingových komunikací v marketingu města. Praktická část analyzuje komunikační nástroje města Vizovice, městský produktový mix a segmentaci trhu. Návrh komunikační strategie města Vizovice v projektové částí práce je zacílen na širokou veřejnost a má za cíl efektivní aplikaci nástrojů public relations.
dc.format 82
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject značka města cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject identita měst cs
dc.subject image města cs
dc.subject marketing města cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject produktový mix cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Communication strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject branding en
dc.subject destination identity en
dc.subject destination image en
dc.subject town marketing en
dc.subject marketing services en
dc.subject communication mix en
dc.subject product mix en
dc.subject segmentation en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikační strategie města Vizovice
dc.title.alternative Communication Strategy of City Vizovice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis Communication strategy of Vizovice is an introduction to the communication of Vizovice. In the theoretical part are the basics of marketing communications applied in the context of town marketing. The author discusses about the brand town, its strategy, identity, image and usability of marketing communications in town marketing. The practical part analyzes the communication tools of Vizovice, town segmentation and product mix. Draft communication strategy Vizovice in the design part of the work is aimed at the general public and aims to make efficient application of public relations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47496
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
madzia_2017_dp.pdf 5.998Mb PDF View/Open None
madzia_2017_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
madzia_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account