Osobnost jako značka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Osobnost jako značka |
Author: |
Vaďura, Lukáš
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště a SWOT analýze, ze které vychází návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na tvorbu strategie značky a komunikační plán značky Lukáš Vaďura. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41367
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
47517
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account