Osobnost jako značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobnost jako značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vaďura, Lukáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41367
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště a SWOT analýze, ze které vychází návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na tvorbu strategie značky a komunikační plán značky Lukáš Vaďura.
dc.format 93 s. (121 001)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject online prostředí cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject branding cs
dc.subject archetyp cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject copywriting cs
dc.subject brand en
dc.subject personality en
dc.subject online environment en
dc.subject efficiency en
dc.subject branding en
dc.subject archetype en
dc.subject values en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject copywriting en
dc.title Osobnost jako značka
dc.title.alternative Brand Personality
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated This master thesis is engaged in strategic planning of the personal brand building. In the theoretical part of the thesis, terms are formulated on the basis of the views of various authors necessary for brand definiton and creation. These terms rely on 4 areas, such as brand, personality, online environments, and efficiency. Practical part is devoted to questionnaire survey, interviews, market battlefield map and SWOT analysis, which is based on proposals and recommendations for the project. Based on the results of the research, the project part focuses on the branding strategy and communication plan of Lukáš Vaďura.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47517
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vaďura_2017_dp.pdf 4.827Mb PDF View/Open None
vaďura_2017_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
vaďura_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account