Marketingové komunikace vysoké školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vysoké školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Zifčáková, Helena
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:07Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41372
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou Marketingové komunikace vysoké školy. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů jako je marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část představuje konkrétní vysokou školu, kterou je Sou-kromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o. Následně jsou vyhodnoceny výsledky obou realizovaných průzkumů. Ty probíhaly na studentech dané vysoké školy a studentech vy-braných středních škol. Výsledky průzkumů sloužily pro vypracování analýz prostředí, ve kterém škola působí. Na základě praktické části práce je vytvořena projektová část, která uvádí návrh nového projektu marketingových komunikací vysoké školy.
dc.format 100 s. (196 912)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix ve službách cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject university en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix in services en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication plan en
dc.title Marketingové komunikace vysoké školy
dc.title.alternative Marketing Communication of University
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis are Marketing Communication of the University. The theoretical part deals with the definition of basic concepts such as marketing, marketing communication and marketing research. The partial part presents Private College of Economics Znojmo Ltd. The results of two surveys are evaluated. The survey included students of the private college and mainly students of the high school. The survey results were used for an analysis environment where the school operates. On the basis of practical part was defined the projecting part, which presents proposals for a new project of marketing communications of the university.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47522
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zifčáková_2017_dp.pdf 3.743Mb PDF View/Open None
zifčáková_2017_op.doc 207.5Kb Unknown View/Open None
zifčáková_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account