Marketingové komunikace vysoké školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Zifčáková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41372
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce jsou Marketingové komunikace vysoké školy. Teoretická část se věnuje definování základních pojmů jako je marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část představuje konkrétní vysokou školu, kterou je Sou-kromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o. Následně jsou vyhodnoceny výsledky obou realizovaných průzkumů. Ty probíhaly na studentech dané vysoké školy a studentech vy-braných středních škol. Výsledky průzkumů sloužily pro vypracování analýz prostředí, ve kterém škola působí. Na základě praktické části práce je vytvořena projektová část, která uvádí návrh nového projektu marketingových komunikací vysoké školy. |
|
dc.format |
100 s. (196 912) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix ve službách
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix in services
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace vysoké školy |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of University |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis are Marketing Communication of the University. The theoretical part deals with the definition of basic concepts such as marketing, marketing communication and marketing research. The partial part presents Private College of Economics Znojmo Ltd. The results of two surveys are evaluated. The survey included students of the private college and mainly students of the high school. The survey results were used for an analysis environment where the school operates. On the basis of practical part was defined the projecting part, which presents proposals for a new project of marketing communications of the university. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47522
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account