Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach) |
Author: |
Tulachová, Jana
|
Advisor: |
Gregarová, Magda
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními řetězci. Analytickou část tvoří informace o vývoji trhu DIY a základní marketingová data o vybraných společnostech. Analýza tištěných prostředků se týká průzkumu šíře a účelu všech tištěných prostředků ve zvolených řetězcích a vývoje distribuovaných tištěných propagačních prostředků za poslední čtyři roky. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení, která by mohla usnadnit cestu k cílovému zákazníkovi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4139
|
Date:
|
2007-05-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2009
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4878
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account