Genderová identita v českých médiích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Genderová identita v českých médiích

Show full item record

No preview available
Title: Genderová identita v českých médiích
Author: Balarinová, Michaela
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: V současné době se na formování genderové identity podílejí média, která jsou pod tlakem marketingu a zadavatelů inzerce. S tvorbou genderových identity souvisí teorie mediální konstrukce reality a teorie vzorů. Nedokonalý a za-staralý patriarchální systém nedokázal reagovat na ženskou emancipaci, proto se 20. století objevuje pojem krize mužské identity. Možné řešení se objevilo v konceptu nového muže. Z něj vycházejí i dvě marketingové konstrukce mužské identity - metrosexuál a později übersexuál. Obě tyto konstrukce se promítají do současných mužských časopisů, a to jak do redakčního obsahu, tak i reklamních apelů v inzerátech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4204
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4888


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
balarinová_2007_dp.pdf 1.313Mb PDF View/Open
balarinová_2007_vp.doc 61Kb Microsoft Word View/Open
balarinová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account