Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hýblová, Monika
dc.contributor.author Fialová, Denisa
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42127
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Cílem teoretické části bylo provést průzkum literárních zdrojů pro oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané franšízy. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy a doporučení pro zlepšení v marketingové komunikaci.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject franchising cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Travel Agency en
dc.subject Tourism en
dc.subject Franchising en
dc.subject Marketing Communications Tools en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Selected Travel Agency Franchise
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in the selected travel agency franchise. The aim of the theoretical part was to conduct a research of literary sources for the area of marketing communication and the formulation of the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the selected franchise. Based on the results of the analysis new proposals were made for the improvement of the current state of marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49869
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
fialová_2018_dp.pdf 4.056Mb PDF View/Open None
fialová_2018_op.docx 22.86Kb Unknown View/Open None
fialová_2018_vp.docx 23.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account