Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hýblová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Fialová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42127
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Cílem teoretické části bylo provést průzkum literárních zdrojů pro oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané franšízy. Na základě výsledků analýzy byly zpracovány návrhy a doporučení pro zlepšení v marketingové komunikaci. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Travel Agency
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Franchising
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications Tools
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Selected Travel Agency Franchise |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in the selected travel agency franchise. The aim of the theoretical part was to conduct a research of literary sources for the area of marketing communication and the formulation of the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the selected franchise. Based on the results of the analysis new proposals were made for the improvement of the current state of marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49869
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account