Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině |
Author: |
Bodnarová, Nadija
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Tématem této práce je zkoumání vlivu dětí na spotřebitelské chování v rodině. Cílem práce je zjištění faktorů, jenž formují spotřebitelské chování rodiny a identifikace míry vlivu a působení dítěte na nákupní rozhodnutí rodičů. Jako cílová skupina byli zvoleni rodiče a děti ve věku 6-10 let. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska problematiky chování spotřebitele. Pozornost je věnována modelům vnímání spotřebitele a predispozicím ke spotřebnímu jednání, dále pak rodině jako modelu spotřebitelského chování a v neposlední řadě charakteristice vývoje dítěte jako spotřebitele a jeho role ve spotřebitelském chování rodiny. Praktická část se zabývá analýzou výsledků výzkumu zaměřeného na interakci rodiče a dítěte při spotřebitelském chování. Výzkum proběhl pomocí individuálních rozhovorů, které probíhaly vždy s rodičem a dítětem z oslovených rodin. Projektová část se pak zabývá implementací zjištěných dat a návrhem komunikační strategie sociální kampaně "A jak to vidí vaše děti?" pro organizaci Dům dětí a mládeže Olomouc. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42403
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
50265
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account