dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Canozler, Batuhan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42415
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního výzkumu je obecné vnímání složek společnosti Kofola mezi tureckými spotřebiteli podle jejich sociodemografických klasifikací. Kromě toho jsou také předloženy výsledky kvalitativního výzkumu slepé chuti. Třetí, zároveň poslední, část se zabývá projektem představujícím zahajovací kampaň společnosti Kofola pro turecký trh. Na základě výsledků výzkumu jsou v kampani navrženy vhodné nástroje marketingové komunikace. |
|
dc.format |
115 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Kofola
|
cs |
dc.subject |
nealkoholický nápoj
|
cs |
dc.subject |
Turecko
|
cs |
dc.subject |
turecký trh
|
cs |
dc.subject |
zahajovací kampaň
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
marketing entry strategy
|
en |
dc.subject |
Kofola
|
en |
dc.subject |
soft-drink
|
en |
dc.subject |
Turkey
|
en |
dc.subject |
Turkish market
|
en |
dc.subject |
launching campaign
|
en |
dc.title |
Uvedení Kofoly na tureckém trhu |
|
dc.title.alternative |
Launching Kofola on the Turkish Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is analyze the potential of the Czech soft-drink company Kofola to enter the Turkish market. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chapter international marketing, marketing entry strategies, product adaptations, marketing communication and mixes are introduced. In the second, analytical part, attention is paid to both qualitative and quantitative research. The quantitative research's focus is on general perception of Kofola's ingredients among Turkish consumers according to their socio-demographic classifications. Moreover, the results of the qualitative blind taste research are shown too. Finally, the third part deals with the project presenting a launching campaign of Kofola for the Turkish market. Based on the research results, appropriate marketing communication tools are suggested to be used in the campaign |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50277
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|