Marketingová komunikace města Hodonína

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace města Hodonína

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace města Hodonína
Author: Kotásková, Petra
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie města Hodonína. Její obsah je přehledně rozdělen do tří částí, teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší základní přehled týkající se marketingu ve veřejné správě a teorie marketingových komunikací. Prostor je věnován také základům marketingového výzkumu, který je aplikován v následující části. Obsahem praktické části je konkrétní uplatnění teoretických poznatků na příkladu města Hodonína. Kromě analýzy prvků komunikačního mixu jsou zde přehledně popsány souvislosti týkající se vnitřního a vnějšího prostředí města. Hlavní část poté spočívá v realizaci a vyhodnocení kvalitativního výzkumu, z jehož výsledků vychází projektová část. Návrh projektu je závěrečnou kapitolou práce. Kromě možností jak zefektivnit stávající nástroje komunikačního mixu obsahuje také časový plán realizace jednotlivých opatření. Součástí je rovněž nákladová analýza, včetně zhodnocení možných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42471
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50364


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kotásková_2018_dp.pdf 5.680Mb PDF View/Open None
kotásková_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kotásková_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account