Marketingová komunikace města Hodonína
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace města Hodonína |
Author: |
Kotásková, Petra
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie města Hodonína. Její obsah je přehledně rozdělen do tří částí, teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší základní přehled týkající se marketingu ve veřejné správě a teorie marketingových komunikací. Prostor je věnován také základům marketingového výzkumu, který je aplikován v následující části. Obsahem praktické části je konkrétní uplatnění teoretických poznatků na příkladu města Hodonína. Kromě analýzy prvků komunikačního mixu jsou zde přehledně popsány souvislosti týkající se vnitřního a vnějšího prostředí města. Hlavní část poté spočívá v realizaci a vyhodnocení kvalitativního výzkumu, z jehož výsledků vychází projektová část. Návrh projektu je závěrečnou kapitolou práce. Kromě možností jak zefektivnit stávající nástroje komunikačního mixu obsahuje také časový plán realizace jednotlivých opatření. Součástí je rovněž nákladová analýza, včetně zhodnocení možných rizik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42471
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50364
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account