dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kotásková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42471
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie města Hodonína. Její obsah je přehledně rozdělen do tří částí, teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší základní přehled týkající se marketingu ve veřejné správě a teorie marketingových komunikací. Prostor je věnován také základům marketingového výzkumu, který je aplikován v následující části. Obsahem praktické části je konkrétní uplatnění teoretických poznatků na příkladu města Hodonína. Kromě analýzy prvků komunikačního mixu jsou zde přehledně popsány souvislosti týkající se vnitřního a vnějšího prostředí města. Hlavní část poté spočívá v realizaci a vyhodnocení kvalitativního výzkumu, z jehož výsledků vychází projektová část. Návrh projektu je závěrečnou kapitolou práce. Kromě možností jak zefektivnit stávající nástroje komunikačního mixu obsahuje také časový plán realizace jednotlivých opatření. Součástí je rovněž nákladová analýza, včetně zhodnocení možných rizik. |
|
dc.format |
139 s., 18 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Focus group
|
cs |
dc.subject |
marketing ve veřejné správě
|
cs |
dc.subject |
obec
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Focus group
|
en |
dc.subject |
marketing at public administration
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace města Hodonína |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Hodonin City |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on project of communication strategy of the city of Hodonín. The content is clearly divided into three parts, theoretical, practical and project. The theoretical part provides a basic overview of marketing in public administration and the theory of marketing communication. The part is also dedicated to the basics of marketing research, which are applied in the following chapters. The content of the practical part consists of the concrete application of the theoretical knowledge on example of the Hodonin City. In addition to analyzing the elements of the communication mix, it brings clear descriptions of the internal and external environment of the City. The main part further consists of realization and evaluation of qualitative research, on which the results of the project are based. The project proposal is the final chapter of the thesis. Besides the possibilities of streamlining the existing tools of the communicating mix, it also contains a timetable for the implementation of the project results. It also contains cost analysis and the assessment of possible risks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50364
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|