Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii |
Author: |
Krejčí, Kateřina
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení povědomí o produktu Imunoglukan. Konkrétně se zaměřuje na změnu vnímání produktu a postoje jednotlivých cílových skupin. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Dále se zabývá objasněním marketingu ve farmacii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, věnuje se také marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část charakterizuje společnost Imunoglukan, marketingový a komunikační mix. Věnuje se také analýze konkurence, je provedena SWOT analýza. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na jednotlivé cílové skupiny. Praktická část slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42474
|
Date:
|
2018-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50368
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account