Digitální komunikace značky Východní Morava
Show full item record
No preview available
Title:
|
Digitální komunikace značky Východní Morava |
Author: |
Pospěch, Daniel
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tématem této diplomové práce je Digitální komunikace značky Východní Morava. Teoretická část je věnována vymezení pojmů marketing a marketingová komunikace, digitální marketing a marketing cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzou efektivity současně využívaných nástrojů digitální komunikace a kvalitativně se věnuje obsahovým preferencím recipientů. V projektové části tato práce navrhuje plán digitální komunikace destinační značky Východní Morava. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42482
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
50379
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account