Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů

Show full item record

No preview available
Title: Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů
Author: Kinc, Michal
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42558
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50497


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kinc_2018_dp.zip 1.336Gb Unknown View/Open None
kinc_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
kinc_2018_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account