Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kinc, Michal
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42558
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů.
dc.format 67 s. (88 990 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject hudební festivaly cs
dc.subject Colours of Ostrava cs
dc.subject Mácháč Festival cs
dc.subject Tomorrowland cs
dc.subject komunikace na sociálních sítích cs
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject YouTube en
dc.subject music festivals en
dc.subject Colours of Ostrava en
dc.subject Mácháč Festival en
dc.subject Tomorrowland en
dc.subject communication on social networks en
dc.title Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů
dc.title.alternative The Role of Social Networks in Communication of Particular Music Festivals
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on communication of the music festivals Colors of Ostrava, Mácháč Festival and Tomorrowland on social networks Facebook, Instagram and YouTube. The aim of the bachelor thesis is to analyze the role that social networks play in the communication of selected music festivals. The theoretical part of the bachelor thesis deals with defining the meaning of terms connected with social networks and music festivals. In the practical part selected musical festivals are presented. Subsequently, the data from the social media posts by the selected music festivals from the period of January 2018 are being analysed. Secondary data was taken from previously conducted research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50497
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kinc_2018_dp.zip 1.336Gb Unknown View/Open None
kinc_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
kinc_2018_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account