Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kinc, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42558
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů. |
|
dc.format |
67 s. (88 990 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
hudební festivaly
|
cs |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
cs |
dc.subject |
Mácháč Festival
|
cs |
dc.subject |
Tomorrowland
|
cs |
dc.subject |
komunikace na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
music festivals
|
en |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
en |
dc.subject |
Mácháč Festival
|
en |
dc.subject |
Tomorrowland
|
en |
dc.subject |
communication on social networks
|
en |
dc.title |
Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů |
|
dc.title.alternative |
The Role of Social Networks in Communication of Particular Music Festivals |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on communication of the music festivals Colors of Ostrava, Mácháč Festival and Tomorrowland on social networks Facebook, Instagram and YouTube. The aim of the bachelor thesis is to analyze the role that social networks play in the communication of selected music festivals. The theoretical part of the bachelor thesis deals with defining the meaning of terms connected with social networks and music festivals. In the practical part selected musical festivals are presented. Subsequently, the data from the social media posts by the selected music festivals from the period of January 2018 are being analysed. Secondary data was taken from previously conducted research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50497
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account