Marketingové komunikace hudebního festivalu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu |
Author: |
Vlčáková, Tereza
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena dotazníkovým šetřením. Na konci práce je poukázáno, jaké chyby festival při komunikaci a později realizaci projektu dělá a následuje doporučení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42586
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50529
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account