Marketingové komunikace hudebního festivalu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Vlčáková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42586
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena dotazníkovým šetřením. Na konci práce je poukázáno, jaké chyby festival při komunikaci a později realizaci projektu dělá a následuje doporučení na zlepšení. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hudební festival
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
cs |
dc.subject |
Music festival
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace hudebního festivalu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Music Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the multi-genre festival. The theoretical part of this work is devoted to music festivals and to marke-ting communications which can be connected with the festival. Second part of the work is focused on the analysis of marketing communications of the music festival called Colours of Ostrava. This analysis is provided on the basis of the theo-retical part and also supported by a questionnaire survey. At the end of the work it is poin-ted on the mistakes of the festival during the communication and also realisation of the project and then there are mentioned some suggestions for improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50529
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account