Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů |
Author: |
Marholtová, Andrea
|
Advisor: |
Kočvarová, Ilona
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá hodnocením připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy inkluze a integrace, principy inklu-zivního vzdělávání a jeho legislativní rámec. Poté následuje klasifikace podpůrných opat-ření a popis stupně vzdělání u osob s postižením v evropském měřítku. Dále je uvedena metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. V praktické části je zkoumána připravenost středních škol k inkluzi z hlediska učitelů dotazníkovou metodou. Princip inkluzivního vzdělávání je sledován ve třech oblastech a to v oblasti politiky školy, kultury školy a praxe školy. Získané výsledky jsou zpracovány a vyhodnoceny v programu Excel. Závěrem jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření pro celkové hodnocení připravenosti středních škol k inkluzi v oblasti politiky, kultury a praxe školy z hlediska učitelů středních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42877
|
Date:
|
2017-10-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Grade for thesis and defense:
|
C
47987
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account