Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin
Author: Birnstein, Barbora
Advisor: Slaný, Jaroslav
Abstract: Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu pre vytvorenie marketingového oddelenia v Univerzitnej nemocnici Martin. V teoretickej časti diplomovej práce je definovaná problematika týkajúca sa marketingu v zdravotníctve a marketingového riadenia a spracované teoretické poznatky pre vytvorenie marketingového oddelenia. V úvode praktickej časti práce je charakterizované zdravotnícke zariadenie a vypracovaná marketingová situačná analýza. Záver práce tvorí projekt vytvorenia marketingového oddelenia, ktorý je podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze a zhodnotenie budúceho prínosu pre Univerzitnú nemocnicu Martin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43630
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 49066


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
birnstein_2018_dp.pdf 3.024Mb PDF View/Open None
birnstein_2018_op.docx 24.71Kb Unknown View/Open None
birnstein_2018_vp.docx 23.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account