An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Juríčková, Katarína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T07:31:53Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T07:31:53Z |
|
dc.date.issued |
2018-07-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43705
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti sídlící na Slovensku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části bylo shromáždění, studium a následné zpracování literární rešerše zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, vybraných marketingových analýz a poté formulování teoretických východisek souvisejících se zpracováním části praktické. Praktická část si kladla za cíl realizaci analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V této části byly mimo jiné použity vybrané situační marketingové analýzy, které dopomohly k řešení výzkumného problému. |
|
dc.format |
70 s. (93 944) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication of the selected company situated in Slovakia. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The aim of the theoretical part was to acquire, study and formulate the literary research mainly focused on marketing, marketing communication, selected marketing analyzes and to define the theoretical bases related to the practical part. The aim of the practical part was the analysis of the current state of marketing communication of the selected company. In this part, the selected situational marketing analyzes were used, which helped solve the research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
50712
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-08-22 |
|
local.subject |
marketingová analýza
|
cs |
local.subject |
marketing analysis
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account