Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru |
Author: |
Fábryová, Monika
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie bol vytvorený na základe analytických údajov a záverov. Návrh stratégie marketingovej komunikácie obsahuje konkrétne akčné body, metriky merania výkonnosti, definované kľúčové výsledky, časový plán, náklady a analýzu rizík. Práca poskytuje usmernenia a informácie o navrhovanej marketingovej komunikačnej stratégii pre vybranú spoločnosť. Klíčová slova: marketingová stratégia, digitálny marketing, benchmarking, marketingový výzkum, výkonnostný marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia, |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43800
|
Date:
|
2018-12-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
E
49152
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account