Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol |
Author: |
Urbaniecová, Klára
|
Advisor: |
Majerčíková, Jana
|
Abstract:
|
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Věnuje se problematice subjektivního sociálního statusu učitelů mateřských škol. Teoretická část je zaměřena na učitelskou profesi, zvláště pak na učitele mateřské školy. Objasněny jsou zde také pojmy týkající se subjektivního sociálního statusu. Empirická část diplomové práce popisuje kvan-titativní výzkum realizovaný prostřednictvím dotazníku administrovaného učitelům mateř-ských škol a interview s učiteli mateřských škol. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jaký subjektivní sociální status mají učitelé mateřských škol. Sesbíraná data byla vyhodnocena a následně interpretována. Ze získaných dat vyplynuly velmi negativní výsledky, jež prokáza-ly negativní subjektivní sociální status. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43933
|
Date:
|
2018-10-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Pedagogika předškolního věku |
Grade for thesis and defense:
|
C
50903
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account