Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Urbaniecová, Klára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43933
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Věnuje se problematice subjektivního sociálního statusu učitelů mateřských škol. Teoretická část je zaměřena na učitelskou profesi, zvláště pak na učitele mateřské školy. Objasněny jsou zde také pojmy týkající se subjektivního sociálního statusu. Empirická část diplomové práce popisuje kvan-titativní výzkum realizovaný prostřednictvím dotazníku administrovaného učitelům mateř-ských škol a interview s učiteli mateřských škol. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jaký subjektivní sociální status mají učitelé mateřských škol. Sesbíraná data byla vyhodnocena a následně interpretována. Ze získaných dat vyplynuly velmi negativní výsledky, jež prokáza-ly negativní subjektivní sociální status.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální status učitele cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject společnost cs
dc.subject prestiž cs
dc.subject social status of a teacher en
dc.subject pre-school education en
dc.subject society en
dc.subject prestige en
dc.title Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol
dc.title.alternative Subjective social status of teachers in nursery schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated The presented diploma thesis has a theoretical-empirical character. It analyses the subjective social status of kindergarten teachers. The theoretical part focuses on the teaching profes-sion as such, especially on teachers in kindergarten. Furthermore, certain terms connected to the subjective social status are explained. The empirical part of the diploma thesis pre-sents a quantitative research realised through a questionnaire which was administrated to kindergarten teachers and through interviews with the teachers. The collected data were evaluated and interpreted. The results from the acquired data are very negative and prove a highly negative subjective social status.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50903
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-17
local.subject učitelé mateřských škol cs
local.subject sociální status cs
local.subject učitelé cs
local.subject učitelé vysokých škol cs
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject sebepojetí cs
local.subject sebeúcta cs
local.subject preschool teachers en
local.subject social status en
local.subject teachers en
local.subject college teachers en
local.subject secondary school teachers en
local.subject kindergartens en
local.subject self-concept en
local.subject self-esteem en


Files in this item

Files Size Format View Description
urbaniecová_2019_dp.pdf 7.242Mb PDF View/Open None
urbaniecová_2019_op.docx 17.59Kb Unknown View/Open None
urbaniecová_2019_vp.docx 19.49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account